بزرگترين ركورد فروش در ماه اكتبر براي جوكر

به جديدترين وبلاگ جامع سينما خوش آمديد.

بزرگترين ركورد فروش در ماه اكتبر براي جوكر

۱۶۸ بازديد

«جوكر/Joker» با بازي «واكين فنيكس» كه يكي از شانس‌هاي اصلي جايزه اسكار است؛ بزرگترين ركورد فروش در ماه اكتبر را بدست خواهد آورد.

به‌ نظر مي‌رسد فروش فيلم سينمايي فيلم «جوكر/Joker» كه در بدو اكران در هاليوود جنجال به‌ پا كرد، به مبلغ 95 ميليون دلار برسد. افتتاحيه اين فيلم  به علت وجود تيراندازي و خطرات احتمالي بدون خبرنگاران برگزار شد كه واكنش‌هاي آنان را به دنبال داشت. اين فيلم سينمايي محصول «برادران وارنر» كه توسط «تاد فيليپس» كارگرداني شده و نقش اصلي آن را «واكين فينيكس,» بازي مي‌كند، به‌راحتي توانست ركورد فروش جمعه اول اكتبر سال قبل را كه «ونوم» با فروش 32 ميليون و 500 هزار دلار به‌دست آورده بود، بزند. اين فيلم همينطور توانسته بود در فروش داخلي آمريكا بيش از 80 ميليون دلار به جيب بزند و مقام اول را در فروش به‌دست آورد.

«جوكر» در فروش خارجي خود نيز توانسته است به مبلغي معادل 100 ميليون دلار برسد، با اين حساب اين فيلم بايد بتواند تا ميانه اين هفته به مبلغي معادل 190 ميليون دلار دست پيدا كند.

«جوكر» داراي مضامين نهيليستي و خشني است كه باعث شده تا الزامات امنيتي براي نمايش آن ايجاد شود. اين نكته به اين معني است كه بايد والدين بدانند فيلم مناسب بچه‌ها نيست. اين فيلم مانند فيلم‌هاي سوپر قهرماني مارول و دي سي داراي قهرمان‌خوب و مثبت نيست.

اين فيلم سينمايي در 4 هزار و 374 سالن نمايش در آمريكاي شمالي در حال اكران است؛ بزرگ‌ترين اكراني كه مي‌توان براي فيلم‌هاي ماه اكتبر در نظر گرفت.

رسانه‌هاي غربي از اينكه اين فيلم درجه سني R را گرفته است خوشحال هستند زيرا فيلم به هيچ‌عنوان به دليل وجود صحنه‌هاي خشن براي بچه‌ها مناسب نيست.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.