دستگيري ۱۲ شرور وحشت آفرين در پايتخت

به جديدترين وبلاگ جامع سينما خوش آمديد.

دستگيري ۱۲ شرور وحشت آفرين در پايتخت

۲۳ بازديد

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري 12 راهزن در پايتخت در نتيجه اقدامات جداگانه پليس خبر داد. سردار علي القدر در گفت وگو با سرگرمي براي همه وي با اعلام اينكه برخورد با كساني كه اخلال در جنايت ، نظم عمومي و امنيت را ايجاد مي كنند از مهمترين خواسته هاي پليس براي …

دستگيري ۱۲ شرور وحشت آفرين در پايتخت https://fun4all.ir/دستگيري-۱۲-شرور-وحشت-آفرين-در-پايتخت/ سرگرمي براي همه Tue, 12 Jan 2021 20:13:02 0000 اجتماعي https://fun4all.ir/دستگيري-۱۲-شرور-وحشت-آفرين-در-پايتخت/ رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري 12 راهزن در پايتخت در نتيجه اقدامات جداگانه پليس خبر داد. سردار علي القدر در گفت وگو با سرگرمي براي همه وي با اعلام اينكه برخورد با كساني كه اخلال در جنايت ، نظم عمومي و امنيت را ايجاد مي كنند از مهمترين خواسته هاي پليس براي …

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري 12 راهزن در پايتخت در نتيجه اقدامات جداگانه پليس خبر داد.

سردار علي القدر در گفت وگو با سرگرمي براي همه وي با اعلام اينكه برخورد با كساني كه اخلال در جنايت ، نظم عمومي و امنيت را ايجاد مي كنند از مهمترين خواسته هاي پليس براي مردم است. در اين ارتباط ، در نتيجه اين عمليات ، افرادي كه در درگيري در شهر كيتاريه تهران ساختمان و اموال شهروندان را تخريب كردند شناسايي و دستگير شدند.

وي در توضيح جزئيات اين حادثه گفت. “اين يكشنبه ، يكشنبه ، چندين سارق با دو دستگاه BMW و يك مزدا 3 به منطقه قيطريه رانده شدند و با قمه و شمشير به خانه يكي از آنها رفتند. ساكنان درب و لابي ساختمان را مورد حمله قرار داده و تخريب كردند.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ با اشاره به گزارش مركز فوريت هاي پليسي 110 و حضور مأموران در محل گفت: “در هنگام ورود پليس امنيت ، تحقيقات مقدماتي انجام شد ؛ مشخص شد كه اين افراد پلاك هاي خود را خراب كرده اند.” اين احتمال وجود داشت كه سارقان با صاحب ساختمان درگيري شخصي داشته باشند.

اول الغدري با اشاره به مجوز دستگيري اين افراد از دادگستري گفت. “مأموران در طي تحقيقات خود ، با كمك شاكي ، با استفاده از شواهد و مدارك موجود ، از متهمان ، اراذل و اوباش مهاجم استفاده كردند و ساعاتي بعد ، مخفيگاه آنها در منطقه الهي دستگير و به مقر پليس منتقل شد.

وي با اشاره به بازجويي از متهمان دستگير شده گفت: وي افزود: “اين افراد كه شامل جرم و جنايت ، اعتياد به الكل ، مشاركت در نگهداري و توزيع مشروبات الكلي ، درگيري و غيره بوده است ، تخلف را پذيرفته و انگيزه هاي خود را مسموم كرده اند.” شاكي اظهار داشت كه چندين سال با خانواده اش بحث كرده است.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ در مورد ديگر اقدامات پليس براي دستگيري اراذل و اوباشي كه درگيري مسلحانه با قيمت جنوبي خبر دادو در بزرگراه يادگار امام را آغاز كردند ، گفت. بزرگراه يادگار امام به پليس امنيت گزارش شد. تحقيقات مقدماتي با حضور مأموران در محل انجام شد و معلوم شد كه چند نفر از افراد مسلح با حمله به راننده پژو 207 ، از ناحيه سر ، گردن به او شليك كردند … و پس از تخريب خودروي وي ، متواري شد.

اول الغادري با اشاره به اقدامات مأموران براي يافتن و دستگيري عاملان اين پرونده گفت: شاكي به يكي از دلايل اين درگيري پي برد ؛ معلوم شد كه اين فرد يكي از اراذل و اوباش سطح تهران است كه با تعدادي از همدستانش به آن حمله كرده است. شخص دارد.

وي با اشاره به اخذ پروانه بهره برداري از يك مقام دادگاه گفت: “ابتدا عامل اصلي اين درگيري در نتيجه عملياتي دستگير شد و پس از آن سه برادرزاده وي در منطقه 13 آبان تهران شناسايي و دستگير شدند.” آنها در بازجويي هاي پليس اعتراف كردند كه با چاقو به شاكي حمله كرده و از صحنه فرار كرده اند.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از عمليات ديگري براي دستگيري راهزنان در همان منطقه خبر داد. آنها دو درگيري دسته جمعي را آغاز كردند ، از باتوم ، شمشير ، اسلحه براي ايجاد وحشت در بين ساكنان استفاده كردند ، به تعدادي ماشين و مكان آسيب زدند.

اول اوغدري با بيان اينكه تحقيقات براي يافتن و دستگيري اين افراد آغاز شد ، افزود: “در طي اين تحقيقات ، هويت سه نفر از اين سارقين فاش شد. مأموران با اجازه يك مقام دادگاه اقدام به دستگيري آنها كردند.”

وي گفت كه هر سه مجرم شناسايي شده سوابق كيفري بي شماري دارند ؛ آنها در تهران ، يكي از شهرهاي شمالي كشور بودند. آنها را به مقر پليس منتقل كردند. اين افراد در بازجويي ها به جرم خود اعتراف كردند.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از ديگر اقدامات مأموران پليس امنيت در رابطه با دستگيري سارقان در منطقه مهرآباد جنوبي نام برد. آنها به دليل آسيب رساندن به اتومبيل ها ، ساكن نظم عمومي و وحشت شدند.

وي با بيان اينكه چندين شكايت در مورد اين عمليات به پليس گزارش شده است ، افزود: افسران ويژه پليس مسئوليت رسيدگي به اين حادثه را بر عهده داشتند كه طي آن مأموران افسران را در دو طرف درگيري يافتند و تصميم بر اين شد كه اين فرد حداقل 12 سابقه درگيري گروهي داشته باشد. در مورد نقض نظم عمومي ؛ و در همه اين موارد او به عنوان يك تازه وارد درگير درگيري بود.

اول اوغدري اظهار داشت كه مخفيگاه اين شخص در منطقه بريانك پيدا شده است. “وقتي مأموران براي دستگيري اين فرد وارد عمل شدند ، وي قصد فرار و برخورد با مأموران را داشت. مأموران پليس قانون را در اين زمينه اعمال كردند. وي آتش گشود و مردي را كه با اصابت گلوله به بيمارستان منتقل شد دستگير كرد.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ گفت: اين فرد پس از مداوا به كلانتري منتقل شد. مقر پليس منتقل شد.

وي گفت كه مبارزه پليس ادامه خواهد داشت و نمي توان جلوي آن را گرفت. وي گفت: “در مجموع ، طي اين عمليات 12 سارق مسلح در پايتخت پيدا شدند كه پرونده هاي جداگانه اي براي آنها تشكيل شد و براي ادامه روند تحقيقات جنايي فرستاده شدند.” تحت پيگرد قانوني قرار گرفتند. تحقيقات پليس براي يافتن و دستگيري ساير افراد مرتبط با جنايتكاران دستگير شده در تهران ادامه خواهد يافت.

انتهاي پيام:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.