عمليات نجات گارگران گرفتار در تونل شمال هند متوقف شد

به جديدترين وبلاگ جامع سينما خوش آمديد.

عمليات نجات گارگران گرفتار در تونل شمال هند متوقف شد

۱۹ بازديد

از روز يكشنبه ، جستجو براي نجات ده ها كارگر محبوس شده در يك تونل نزديك سد تاپوآن در شمال هند به دليل بالا آمدن آب در اين جريان متوقف شده است. به گزارش ايران تودي ، ديروز (پنجشنبه) يك مقام مسئول گفت كه تمام تيم نجات براي جلوگيري از خطر احتمالي به مكاني امن …

عمليات نجات گارگران گرفتار در تونل شمال هند متوقف شد https://iranian-today.ir/عمليات-نجات-گارگران-گرفتار-در-تونل-شما/ ايران تودي Fri, 12 Feb 2021 19:28:16 0000 حوادث https://iranian-today.ir/عمليات-نجات-گارگران-گرفتار-در-تونل-شما/ از روز يكشنبه ، جستجو براي نجات ده ها كارگر محبوس شده در يك تونل نزديك سد تاپوآن در شمال هند به دليل بالا آمدن آب در اين جريان متوقف شده است. به گزارش ايران تودي ، ديروز (پنجشنبه) يك مقام مسئول گفت كه تمام تيم نجات براي جلوگيري از خطر احتمالي به مكاني امن …

از روز يكشنبه ، جستجو براي نجات ده ها كارگر محبوس شده در يك تونل نزديك سد تاپوآن در شمال هند به دليل بالا آمدن آب در اين جريان متوقف شده است.

به گزارش ايران تودي ، ديروز (پنجشنبه) يك مقام مسئول گفت كه تمام تيم نجات براي جلوگيري از خطر احتمالي به مكاني امن منتقل شده اند.

وي گفت: “ما همچنين با برخي از اهالي روستا در بالا صحبت كرديم و گفتيم كه آنها شاهد افزايش ناگهاني جريان آب هستند.”

در همين حال ، آتش نشانان با تلاش براي رسيدن به كارگران محبوس ، از اوايل صبح پنجشنبه حفاري را براي ساخت يك تونل ديگر آغاز كردند. امدادگران مجبور بودند از سوراخ اتصال به تونل اصلي به يك تونل كمكي ديگر برسند ، زيرا كارگران مي توانند در آنجا باشند.

آشوك كومار ، رئيس پليس اوتاراخند در توييتر خود نوشت: “تيم نجات حفاري را براي نفوذ به تونل زير زميني 12 متري آغاز كرده است. ما در حال حاضر در 6.5 متري هستيم.

اما امدادگران مجبور به تعليق عمليات شدند.

ذوب و شكستن يخچال طبيعي به دليل گرم شدن كره زمين روز يكشنبه در چين در حوالي مرز هيماليا در شمال هند با تبت رخ داد. آب درياچه پشت يخچال آزاد شد و به دره رودخانه سرازير شد.

آب اين درياچه از يكي از منابع رودخانه گنگ سرازير شده و تخريب هاي زيادي را به بار آورد. سپس سيل به مقدار زيادي گل و لاي و نيروگاه برق آبي و تأسيساتي كه در سد ديگري در قسمت بالايي رودخانه تاپوان ساخته مي شد به سدي رسيد و وارد تونلي در دست ساخت شد. گروهي از كارگران كه بين 25 تا 34 نفر تخمين زده مي شوند ، در داخل تونل باقي مانده اند و از آنها زنده يا مرده گزارش نشده است.

اين در حالي است كه طبق آمار رسمي ، تعداد قربانيان اين بلاي طبيعي تاكنون به 36 نفر رسيده است. 138 نفر نيز در اين حادثه ناپديد شدند و سرنوشت آنها مشخص نيست.

به گزارش يورونيوز ، مقامات مي گويند كه ممكن است روزها طول بكشد تا هزاران تن آوار و اجساد بيشتري از زير گل و لاي خارج شوند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.