فيلمي جديد از حرم حضرت عباس و امام حسين (ع)

به جديدترين وبلاگ جامع سينما خوش آمديد.

فيلمي جديد از حرم حضرت عباس و امام حسين (ع)

۱۳ بازديد

همزمان با ولادت امام حسين (ع) و هزارت ابوالفضل (ع) ، ستاد بازسازي عتبات عاليات ويديوي جديدي از حرم خود در كربلا منتشر كرد. به گزارش سرگرمي براي همه ، در حال حاضر محدوديتي براي بازديد از اين امامزاده ها در عراق وجود ندارد و درهاي آنها به روي زائران عراقي باز است. اما براي …

فيلمي جديد از حرم حضرت عباس و امام حسين (ع) https://fun4all.ir/فيلمي-جديد-از-حرم-حضرت-عباس-و-امام-حسين/ سرگرمي براي همه Wed, 17 Mar 2021 01:17:16 0000 فرهنگ و هنر https://fun4all.ir/فيلمي-جديد-از-حرم-حضرت-عباس-و-امام-حسين/ همزمان با ولادت امام حسين (ع) و هزارت ابوالفضل (ع) ، ستاد بازسازي عتبات عاليات ويديوي جديدي از حرم خود در كربلا منتشر كرد. به گزارش سرگرمي براي همه ، در حال حاضر محدوديتي براي بازديد از اين امامزاده ها در عراق وجود ندارد و درهاي آنها به روي زائران عراقي باز است. اما براي …

همزمان با ولادت امام حسين (ع) و هزارت ابوالفضل (ع) ، ستاد بازسازي عتبات عاليات ويديوي جديدي از حرم خود در كربلا منتشر كرد.

به گزارش سرگرمي براي همه ، در حال حاضر محدوديتي براي بازديد از اين امامزاده ها در عراق وجود ندارد و درهاي آنها به روي زائران عراقي باز است. اما براي جلوگيري از شيوع بيشتر ويروس جديد كرونا در ايران ، ارتباطات دو كشور متوقف شد. سازمان هواپيمايي كشوري نيز روز يكشنبه ، 15 مارس اعلام كرد كه پروازها به عراق به مدت يك هفته متوقف مي شود.

اگرچه قبل از شيوع ويروس جديد كرونا در استان خوزستان مسافرت به مرزهاي زميني ايران و عراق محدود بود ، اما وزارت بهداشت كه از زمان شيوع بيماري سفر ايراني به دو كشور را به حالت تعليق درآورده بود ، دوباره بسته شد. ، اين مرزها اكنون اعلام كرده اند كه مرزهاي غربي كنترل مي شوند.

در فيلمي كه به مناسبت سالروز تولد كربان بايرام و امام حسين (ع) و هزار عباس (ع) توسط ستاد بازسازي عتبات منتشر شده است ، اين مكانهاي مقدس را به زائران عراقي نشان مي دهند كه گوشه اي از هنر را نشان مي دهد و يك معمار ايراني را به تصوير مي كشد. در بازسازي و توسعه اين مقدسات اين فيلم در روز دوشنبه ، 25 اسفند 1389 فيلمبرداري شده است.

مرورگر شما از ويدئو پشتيباني نمي كند.

فايل را از اينجا بارگيري كنيد: video / mp4

انتهاي پيام:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.