بزرگداشت موسس هفته‌نامه «بازار كار» در جهاد دانشگاهي

به جديدترين وبلاگ جامع سينما خوش آمديد.

بزرگداشت موسس هفته‌نامه «بازار كار» در جهاد دانشگاهي

۱۴ بازديد

در مراسمي در جهاد دانشگاهي ، خدمات سيد كاظم حسيني ، بنيانگذار هفتگي بازار كار ، بيش از 30 سال شناخته شده است. به گزارش ايران تودي ، روز دوشنبه 25 اسفند در مراسمي با حضور رهبر جهاد دانشگاهي و برخي معاونان و رهبران اين سازمان انقلابي از خدمات ارزنده بنيانگذار هفته نامه “بازار كار” …

بزرگداشت موسس هفته‌نامه «بازار كار» در جهاد دانشگاهي https://iranian-today.ir/بزرگداشت-موسس-هفته‌نامه-بازار-كار-د/ ايران تودي Mon, 15 Mar 2021 14:55:21 0000 فرهنگ و هنر https://iranian-today.ir/بزرگداشت-موسس-هفته‌نامه-بازار-كار-د/ در مراسمي در جهاد دانشگاهي ، خدمات سيد كاظم حسيني ، بنيانگذار هفتگي بازار كار ، بيش از 30 سال شناخته شده است. به گزارش ايران تودي ، روز دوشنبه 25 اسفند در مراسمي با حضور رهبر جهاد دانشگاهي و برخي معاونان و رهبران اين سازمان انقلابي از خدمات ارزنده بنيانگذار هفته نامه “بازار كار” …

در مراسمي در جهاد دانشگاهي ، خدمات سيد كاظم حسيني ، بنيانگذار هفتگي بازار كار ، بيش از 30 سال شناخته شده است.

به گزارش ايران تودي ، روز دوشنبه 25 اسفند در مراسمي با حضور رهبر جهاد دانشگاهي و برخي معاونان و رهبران اين سازمان انقلابي از خدمات ارزنده بنيانگذار هفته نامه “بازار كار” تقدير شد.

در ابتداي مراسم محمد صادق بيژندي – معاون وزير آموزش و پرورش در جهاد دانشگاهي – سيد كاظم حسيني با ابراز ادب و احترام به كساني كه بيش از سي سال در اين مراسم حضور داشتند ، در مورد اين فعال رسانه اي گفت: اگر آقاي حسيني را نماد اشتغال كشور بدانيم ، حرف زيادي نزديم. يكي از دوستان گفت ما حقوق بازنشستگي نداريم ، سبك شيردوشي داريم و امروز از سبك شيردوشي آنها قدرداني مي كنيم.

همچنين علي متقيان – مدير عامل خبرگزاري دانشجويان ايران (ايران تودي)وي در اين زمينه گفت: “امروز ما قصد داريم از رسانه عزيزي در برابر بنياد جهاد دانشگاهي كه بنيان بازار كار هفتگي موفق را بنا نهاد ، محافظت كنيم ؛ جانباز انقلاب اسلامي قلم را به دست گرفت و به نفع رژيم نوشت جوانان. من از آنها به خاطر تلاشهايشان تشكر مي كنم. خداوند به آنها سلامتي و عمر طولاني عطا كند.

محمدرضا پورابدي ، معاون رئيس جمهور ، پژوهش و فناوري ، جهاد دانشگاهي وي همچنين از زحمات سيد كاظم حسيني تشكر كرد و در يك جمله كوتاه گفت: آنها در همه موضوعات از جمله آقاي حسيني اين كار را با جان و دل انجام دادند و با اطمينان به كار خود رسيدند.

عليرضا زجاجي – مدير كل ستاد كل جهاد دانشگاهي سيد كاظم حسيني نيز در مراسم حمايت از خدمات گفت: سازمانهاي پيشرو و پيشرفته داراي فضيلت هستند؛ از جمله اينكه آنها با كارمندان خود جامع تماس مي گيرند و در عين حال كار را با كمترين هزينه انجام مي دهند. سازمان جهاد دانشگاهي اين خصوصيات را دارد و يكي از فعال ترين افراد دكتر حسيني بود. اميدواريم كه هر كجا كه باشند موفق باشند و بتوانيم از تجربيات و راهنمايي هاي آنها استفاده كنيم.

ابوالقاسم رئيسي – مديركل روابط عمومي جهاد دانشگاهي – گفت: دكتر حسيني كارهاي زيادي براي جهاددانشگاهي انجام داده است و ما هنوز در خدمت وي ​​هستيم و به مشاوره و راهنمايي وي نياز داريم و اميدواريم بتوانيم از راهنمايي هاي وي بهره مند شويم. وي در زمينه ارتباطات و رسانه با پشتكار كار مي كرد و بسياري از مشكلاتش به دليل جستجوي مداوم و تلاش هاي وي بود.

همكار جهادگر سهيلا خدامي در زمينه بازار كار وي همچنين گفت: طي اين سالها اين امتياز را داشتم كه با دكتر حسيني همراه و همكاري داشته باشم و اخلاق كار و روابط انساني را از وي ياد بگيرم. در بخش اشتغال كه من كار مي كنم ، هنوز افراد زيادي در اين گروه كار مي كنند و از طريق آن ازدواج مي كنند و بسياري از كارفرمايان ما را استخدام مي كنند. من هميشه افتخار مي كنم كه در اين زمينه فعاليت مي كنم و اميدوارم كه فعاليت هاي اين مجموعه ادامه داشته باشد.

در اين مراسم حميدرضا طيبي – رئيس جهاد دانشگاهي وي گفت: از زمان ايجاد اين مجموعه در سال 59 همه ما سعي كرده ايم با عشق و علاقه در زمينه هاي فرهنگي ، علمي و آموزشي مفيد باشيم. آقاي حسيني به ويژه در مورد جهاد مغرضانه عمل مي كند و تمام تلاش خود را كرده است. متأسفانه ، به دليل سخت كوشي ، او بيمار شد و اكنون بايد بازنشسته شويم ، زيرا سلامتي او براي ما مهم است. اما بعد از بازنشستگي ، ما هنوز هم بايد از رهبري او بهره ببريم. اميدوارم كه آنها و خانواده هايشان سالها سالم باشند و ما بتوانيم از حضور آنها بهره مند شويم.

علي منتظري – رئيس پژوهشكده علوم بهداشتي جهاد دانشگاهي – سخنران ديگر مراسم بود. وي گفت: تلاش ها و خدمات آقاي حسيني در اين مدت واقعاً پايدار است. نقش آقاي حسيني در شكل گيري روابط عمومي و ترويج فرهنگ جهاد كليدي بود. آنها هر از گاهي شبانه روز كار مي كردند و ما از آنها و خانواده هايشان به خاطر حمايت هايشان سپاسگزاريم.

در پايان مراسم سيدكاظم حسيني وي گفت: من از كساني كه اطراف من را با مهرباني فرا مي گيرند تشكر مي كنم. خدا را شكر ، به لطف انقلاب ، در شرايطي توانستيم در يك فضاي اسلامي كار كنيم كه بتوانيم بيشتر به كشورمان خدمت كنيم. آنچه در درون ماست توفيقي است كه خداوند به ما عطا كرده است. سعي كردم آنچه را كه در توانم بود انجام دهم اما هنوز خيلي نسبت به شهدا و ايثارگران مديون هستم.

بنيانگذار مجله بازار كار يادآور شد: دوران كودكي من در مناطق نفت خيز سپري شد و بدون تحصيلات نمي توانستم به تهران بيايم. سرنوشت كودكي من با توجه به رسانه ها شكل گرفت. از آن پس درگير امور سياسي و اجتماعي شدم كه تا دانشگاه ادامه يافت. فعاليت هاي رسانه اي من تا زمان تأسيس دفتر اشتغال جهاد ادامه داشت و ما در اين هفته توانستيم مجوز بگيريم.

حسيني با بيان اينكه تاكنون 1223 شماره از هفته نامه “بازار كار” منتشر شده است ، افزود: ما در زمان انتشار به لطف دوستان آماده بوديم و توجه دكتر طيبي منجر به انتشار اين نشريه شد. با اين حال ، بسياري از نشريات دوام نياوردند.

وي ادامه داد: در كنار كار مجله ، ما بحث اطلاعات را در فضاي مجازي و سايت ادامه داديم. ما در آن زمان با حمايت جامعه به نام ثروت و جهاد 400000 نفر را در سايت ثبت كرديم. ما در بحث كاريابي 36000 نفر را ذكر كرديم. خدا را شكر ، هفته نامه “بازار كار” قابل اعتماد شد و به عنوان يك نشريه شناخته شده شناخته شد.

سيد كاظم حسني در پايان سخنان خود تأكيد كرد: احساس مي كنم ما از خودمان چيزي نداريم و هرچه داريم از جهاد دانشگاهي است. وقتي بيمار شدم ، آقاي طيبي مهربان و در كنار من بود و اميدوارم جهاد عملكردي داشته باشد كه رهبر فرزانه انقلاب به عنوان يكي از اركان اصلي انقلاب توصيف كرده است. اميدوارم كه با تصميم نهايي از بخش فرهنگ و روابط عمومي حمايت شود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.