تمركز بر بهبود وضعيت معيشتي و رفاهي كاركنان ناجا

به جديدترين وبلاگ جامع سينما خوش آمديد.

تمركز بر بهبود وضعيت معيشتي و رفاهي كاركنان ناجا

۱۵ بازديد

فرمانده نيروي انتظامي در افتتاح ساختمان آپارتماني سال 1933 بر اهميت بنياد تعاون ناجا ، به ويژه در منطقه “مسكن” ، براي توجه و برنامه ريزي براي بهبود و بهبود شرايط زندگي كاركنان تأكيد كرد. به گزارش ايران تودي ، سردار حسين اشتري “ما به روح بزرگوار و ملكوتي امام خميني (ره) و ياد و …

تمركز بر بهبود وضعيت معيشتي و رفاهي كاركنان ناجا https://iranian-today.ir/تمركز-بر-بهبود-وضعيت-معيشتي-و-رفاهي-كار/ ايران تودي Wed, 17 Mar 2021 20:08:44 0000 حوادث https://iranian-today.ir/تمركز-بر-بهبود-وضعيت-معيشتي-و-رفاهي-كار/ فرمانده نيروي انتظامي در افتتاح ساختمان آپارتماني سال 1933 بر اهميت بنياد تعاون ناجا ، به ويژه در منطقه “مسكن” ، براي توجه و برنامه ريزي براي بهبود و بهبود شرايط زندگي كاركنان تأكيد كرد. به گزارش ايران تودي ، سردار حسين اشتري “ما به روح بزرگوار و ملكوتي امام خميني (ره) و ياد و …

فرمانده نيروي انتظامي در افتتاح ساختمان آپارتماني سال 1933 بر اهميت بنياد تعاون ناجا ، به ويژه در منطقه “مسكن” ، براي توجه و برنامه ريزي براي بهبود و بهبود شرايط زندگي كاركنان تأكيد كرد.

به گزارش ايران تودي ، سردار حسين اشتري “ما به روح بزرگوار و ملكوتي امام خميني (ره) و ياد و خاطره شهدا سلام و رحمت مي فرستيم. انقلاب اسلامي ، هشت سال دفاع مقدس. به كساني كه حرمت نظم و امنيت را حفظ مي كنند ، به ويژه شهيد سرلشكر حج ، “او در يك كنفرانس ويدئويي در افتتاح كلانتري 1933 گفت. قاسم سليماني” و ما در زمينه قانون و نظم و امنيت به شهدا اداي احترام مي كنيم و فرمانده كل نيروهاي مسلح عمر طولاني دارد زندگي با سلامتي و سعادت.

سردار با تشكر از مدير اجرايي بنياد تعاون هابيل درويش – ناجا افزود: از تلاشها و تلاشهاي جهادي سردار درويش و همكارانش در جهت اتمام پروژه هاي عمراني به ويژه منزل قدرداني مي كنم. به خاطر عدالت ، جهاد و تدبير ما به تعهدات خود در قبال كاركنان عمل كرده ايم.

فرمانده انتظامي با اشاره به تعهدات بنياد تعاون ناجا در قبال پليس ادامه داد: امروز شاهد افتتاح شهرك هاي 1933 در تهران و چندين استان و تحويل واحدها به نيروهاي واجد شرايط هستيم ، ما بنياد تعاون ناجا به ويژه سردار هابل هستيم. درويش. “

اشتري با اشاره به تأخير در تحويل برخي از پروژه هاي مسكن ، بابت تأخير عذرخواهي كرد: “مقام معظم رهبري هميشه به معيشت مردم و البته نيروهاي مسلح علاقه مند بوده و اقدامات زيادي براي بهبود معيشت انجام داده اند. شرايط و رفاه نيروهاي مسلح. “

وي با اشاره به تنوع و گستردگي مأموريت هاي پليس گفت: “من از سختي ها و فشارهاي همكارانم در كشور مي دانم و معتقدم كه علي رغم تلاش و خدمت فداكارانه آنها ، نيروي انتظامي حداقل بر شرايط زندگي و بودن.”

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه بهبود شرايط زندگي نيروهاي پليس در اولويت جدي قرار دارد ، يادآور شد: سال گذشته جهان تحت تأثير ويروس بدنام كرونا قرار گرفت و متأسفانه ويروس در كشور ما شيوع يافته است. ، نيروهاي پليس در حال افزايش هستند. كادر پزشكي در زمينه عمليات نقش داشتند.

وي با اشاره به آمادگي نيروهاي پليس در روزهاي مختلف گفت: ما شاهد تلاش مداوم نيروهاي پليس در مقاطع مختلف و تحت شرايط مختلف هستيم. همكاران من براي ايمني و آرامش مردم ، چه در خانه و چه در فضاي باز ، گرم و سرد خدمت مي كنند و آنها به اين موفقيت افتخار مي كنند.

اشتري با اشاره به افتتاح 1400 اردوگاه نووروز گفت: اين اردوگاه ديروز افتتاح و به بهره برداري رسيد كه اميدوارم پليس در 25 اسفندماه براي نوروز آماده باشد و اين مدت تا پايان اعتصاب ادامه داشته باشد.

وي افزود: در برخي از روزهاي امسال ، برخي از ادارات و سازمان ها حضور نيروها را در ادارات كاهش داده و حضور يك سوم يا دو سوم نيروها را تضمين كرده اند ، زيرا آنها به شكستن زنجيره بيماري كرونا كمك مي كنند ، اما در چنين مواردي نيروهاي پليس نه تنها بسته نبودند بلكه ماموريت هاي پليس نيز به هم متصل نبودند.

فرمانده انتظامي با تأكيد بر اينكه ماموريت هاي ناجا تعطيل نيست ، گفت: نيروهاي پليس در هر زمان و هر روز در اين مأموريت شركت مي كنند و اين مأموريت ها را مطابق وظايف قانوني خود انجام مي دهند و خدا را شكر چنين همكاران و تلاشي را دارم براي ايمني ، آرامش و آسايش مردم فدا شده است. “، بنابراين مسئوليت من و هيئت ناجا است كه به طور جدي نگران بهبود شرايط زندگي كارگران باشيم.

وي با اشاره به ايجاد اردوگاه اسكان جهادي در نيروي انتظامي گفت: ما قصد داريم در 5 سال گذشته 120 هزار آپارتمان بسازيم و به جهاد تحويل دهيم. نيروهاي واجد شرايط.

اشتري تأكيد كرد: اميدوارم در چهار سال باقيمانده از بررسي 5 ساله مسكن كارگران در اردوگاه جهادي ، شاهد باشيم كه كارگران ماهر “خانه دار” هستند.

پايگاه خبري پليس با اشاره به تعهدات قبلي بنياد تعاون ناجا در قبال كاركنان ، گفت: “اميدوارم از سال 1400 بنياد تعاون ناجا از انرژي و پتانسيل خود در جهت بهبود زندگي و رفاه استفاده كند. پرسنل ، به ويژه در بخش مسكن.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.